Artusbyg: Ny hjemmeside har fokus på kundecases

Artusbyg: Ny hjemmeside har fokus på kundecases

Artusbygs gamle hjemmeside afspejlede ikke virksomhedens nye fokusområder efter fusionen mellem Murermester Bent Olsen og Hover Tømrerforretning for snart to år siden. Derfor henvendte Bent Olsen, direktør i Artusbyg, sig til Speakloud for at få sparring, rådgivning og en ny hjemmeside.

Resultatet er en mobilvenlig hjemmeside med fokus på hovedentrepriser, fagområderne og gode kundecases, hvor det er tydeligt, at stort set alle kunder benytter sig af mere end ét fagområde.

– I kraft af vores mange fagområder er hovedentrepriser naturligvis et område, vi prioriteter. Det afspejler vores nye hjemmeside. Vi får konstant positive tilkendegivelser fra kunder, så hvorfor ikke gøre brug af det i kundecases på hjemmesiden? Speakloud har med forståelse for vores branche interviewet og udarbejdet kundecases til de enkelte fagområder og hovedentrepriser. Vi er meget tilfredse med det færdige resultat, som løbende vil blive suppleret med nye kundecases.

Bent Olsen, Adm. direktør i Artusbyg

Mobilvenlig hjemmeside

Tiden var også løbet fra den gamle hjemmeside ren teknisk, da den ikke var brugervenlig på mobil og tablet. Hjemmesiden er nu fuld ”responsiv”, altså mobilvenlig, med fokus på telefonnummer, adresse og åbningstider.

– Speakloud præsenterede os for tre løsningsforslag, alt fra mindre ændringer på den eksisterende til en helt ny hjemmeside. I dialog med Speakloud valgte vi en helt ny hjemmeside med Umbraco som CMS og Lukic som programmør. Rasmus og Bjarne har gjort det let for os gennem hele projektet. Vi er yderst tilfredse med den nye hjemmeside som Speakloud og Lukic har leveret i samarbejde.

Lene Mossin, Administration, HR og markedsføring

 

Se det stolte slutresultat på www.artusbyg.dk

Tagged